آمریکا بی‌رحمانه‌ترین کشت‌وکشتار تاریخ را پشتیبانی می‌کند کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا بی‌رحمانه‌ترین کشت‌وکشتار تاریخ را پشتیبانی می‌کند گفت: آمریکا از طرفی به رژیم صهیونیستی اسلحه، امکانات غذایی و دارویی و… ارسال می‌کند و از طرفی دم از حقوق بشر و حقوق زنان می‌زند. همه اینها گواه بر پوچ بودن و شعارهای تو […]

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا بی‌رحمانه‌ترین کشت‌وکشتار تاریخ را پشتیبانی می‌کند گفت: آمریکا از طرفی به رژیم صهیونیستی اسلحه، امکانات غذایی و دارویی و… ارسال می‌کند و از طرفی دم از حقوق بشر و حقوق زنان می‌زند. همه اینها گواه بر پوچ بودن و شعارهای تو خالی آمریکا است، آمریکایی که هیچ ارزشی برای حقوق بشر قائل نیست.

حسین مطیع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ اظهار کرد: متأسفانه باتوجه‌به فاجعه‌های انسانی مستمر و مسائلی که در فلسطین و غزه در حال رخ‌دادن است؛ مجامع بین‌المللی در این زمینه کاری از پیش نبردند.

استاد دانشگاه اصفهان عنوان کرد: آخرین قطع‌نامه‌ای که علیه رژیم صهیونیستی تصویب شد با رأی ممتنع آمریکا و نادیده‌گرفته‌شدن توسط اسرائیل مواجه شد و آمریکا اعلام کرد این قطعنامه الزام‌آور نیست.

وی تأکید کرد: باید فشارهای بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی توسط افراد، گروه‌ها، تشکل‌ها، حکومت‌ها و سازمان‌های جهانی مسلمانان و دیگر سازمان‌های جهانی اعمال شود و مسائل غزه و فلسطین به طور جد پیگیری شود.

مطیع با بیان اینکه مردم دنیا به‌واسطه فشارهای رسانه‌ای خوبی که علیه رژیم صهیونیستی انجام شده از خواب غفلت بیدار شده‌اند تصریح کرد: باید در مقابل کشورها، سیاست‌مداران و افرادی که به اسرائیل کمک اقتصادی می‌کنند قاطعانه برخورد کنیم و مردم ترکیه، عربستان و اردن و دیگر کشورهایی که حمایتگر از رژیم صهیونیستی هستند از ارسال کمک‌ها به اسرائیل جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: حزب‌الله لبنان هم باید نسبت به مسائل غزه و فلسطین جدی‌تر و با روش‌های جدیدتری پا به میدان بگذارد. آمریکا با کمک‌های انسان‌دوستانه کودکانه خود به مردم غزه و فلسطین از این موضوع برای ظاهرسازی و سوءاستفاده تبلیغاتی استفاده می‌کند. آمریکایی که در پشت‌صحنه حمایتگر اسرائیل است با این اقدام خود علناً به شعور و فرهنگ مردم دنیا توهین کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تجمعاتی که مردم ایران و دیگر کشورها در حمایت از فلسطین و غزه مظلوم برپا می‌کنند باید به‌صورت مستمر و ادامه‌دار باشد. روز قدس امسال باید به‌صورت جدی، ویژه و فوق‌العاده‌ای در دنیا برگزار شود تا آمریکا و اسرائیل بدانند مردم دنیا از ظلم آشکار آن‌ها آگاه‌اند.
مطیع تصریح کرد: در ماجرای غزه و فلسطین بر جهانیان آشکار شد که حمایت‌های پوچ آمریکا از حقوق زنان، بشر، حیوانات، کودکان، طبیعت و… می‌کند شعاری بیش نیست.

وی اظهار کرد: همه فلسفه حقوق بشری جهان غرب در این چند ماه زیر سؤال رفت و همه کشورهای غربی بزرگ و دایه دار دنیا مثل آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداختند. حتی بزرگ‌ترین فیلسوف سیاسی اروپا از اسرائیل دفاع کرد و تمدن چندهزارساله فلسفی اروپا زیر سؤال رفت و میراث فلسفی اروپا قربانی حمایت از رژیم فاسد و لگام‌گسیخته صهیونیستی شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا بی‌رحمانه‌ترین کشت‌وکشتار تاریخ را پشتیبانی می‌کند اذعان داشت: آمریکا از طرفی به رژیم صهیونیستی اسلحه، امکانات غذایی و دارویی و… ارسال می‌کند و از طرفی دم از حقوق بشر و حقوق زنان می‌زند. همه اینها گواه بر پوچ بودن و شعارهای تو خالی آمریکا است. آمریکایی که هیچ ارزشی برای حقوق بشر قائل نیست.

مطیع گفت: به دنیا ثابت شده که جهان غرب با بن‌بست تئوریک مواجه شده به حدی که حتی فیلسوفان آن‌ها از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی حمایت و خشونت را تئوریزه می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه قطعاً جنایت‌ها، خیانت‌ها و تجاوزهایی که در غزه و فلسطین از طرف رژیم صهیونیستی در حال رخ‌دادن است آمار بالایی دارد؛ افزود: باید در جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها تلاش بیشتری بکنیم تا مردم دنیا علی‌الخصوص مردم چین، هند، آفریقای مرکزی و شمالی، مصر، لیبی، الجزایر، مراکش، ژاپن و دیگر کشورهایی که هنوز نسبت به ظلم آشکار رژیم صهیونیستی غافل هستند بیدار شوند و کشورهای اسلامی مسئله جنگ در غزه را جدی‌تر دنبال کنند.