ششمین کارگروه استانی مد و لباس با حضور اعضای این کارگروه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.  به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ،در این جلسه رضا دهقانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره […]

ششمین کارگروه استانی مد و لباس با حضور اعضای این کارگروه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ،در این جلسه رضا دهقانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از طراحان لباس تولیدکنندگان پوشاک اصفهان، برگزاری نمایشگاه های مد و لباس را یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و بر لزوم ساماندهی مد و لباس استان اصفهان به عنوان اصلی ترین وظیفه کارگروه استانی مد و لباس تاکید کرد.

وی گفت: تشکیل انجمن طراحان مد و لباس استان به دلیل نقش تاثیرگذار آن در شکل گیری وحدت رویه و نظارت شایسته در سطح استان، باید در صدر سیاست های کارگروه قرار بگیرد و از دستگاه های عضو خواست که در این مورد تلاش و اطلاع رسانی نمایند.

رضا دهقانی همچنین با توجه به برگزاری برخی از نمایشگاه های مد و لباس و عفاف و حجاب بدون آگاهی و دریافت مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دستگاه های عضو درخواست کرد که در خصوص لزوم اخذ مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای برگزاری نمایشگاه های مد و لباس اطلاع رسانی کنند.

 وی با اشاره به اهمیت تشکیل نمایشگاه های فصلی مد و لباس بر ضرورت دعوت از طراحان و تولید کنندگان توسط دستگاه های عضو برای همکاری و برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.
در ادامه علی محمد حبیب الهی، سرپرست گروه هنری اداره کل، از برگزاری اختتامیه همایش تبیین تاثیر عفاف در مد و لباس اقوام ایرانی در روز ۲۱ تیر ماه (روز ملی عفاف و حجاب، روز واقعه گوهرشاد و زادروز شهید حججی) خبر داد و از دستگاه های عضو برای مشارکت و حضور در برنامه دعوت به عمل آورد.

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳