با استقرار موکب انصارالهدی از کانون امام حسین (ع) شادگان در مسیر نجف _ کربلا روزانه به ۳ هزار زائر خدمت رسانی می شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان شادگان از استقرار موکب کانون امام حسین (ع) شادگان در مسیر نجف _ […]

با استقرار موکب انصارالهدی از کانون امام حسین (ع) شادگان در مسیر نجف _ کربلا روزانه به ۳ هزار زائر خدمت رسانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان شادگان از استقرار موکب کانون امام حسین (ع) شادگان در مسیر نجف _ کربلا در عمود ۳۱۴ خبر داد و گفت: اسکان روزانه ۳ هزار زائران خواهر و برادر از اولویت‌های خدمات‌رسانی این موکب است.

جلال چعبی افزود : اسکان، توزیع میان‌وعده و اجرای برنامه‌های فرهنگی محور‌های خدمت‌رسانی این موکب در طول ۱۰ روز برپایی آن است.

وی گفت : بچه‌های مسجد با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری در طول سال‌هایی که پیاده‌روی اربعین تبدیل به فرهنگ شده و توانسته جمعیت چند میلیونی را با خود همراه کند به طرق مختلف در این حماسه نقش آفرینی کرده‌اند.

چعبی همچنین از اقامه باشکوه نماز ظهر اربعین همراه با قرائت زیارت اربعین و عزاداری به همت موکب انصارالهدی خبر داد و بیان کرد: هزینه برپایی و خدمت رسانی موکب انصارالهدا (ع) توسط بچه‌های مسجد، هیئت و کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) تامین می‌شود.

وی ادامه داد: حضور ۱۲۰ خادم از برادران و خواهران را در موکب پیش‌بینی کرده‌ایم که ۷۰ نفر ثابت و ۵۰ نفر شناور هستند و تلاش شده این خادمان دارای تخصص‌هایی همچون پرستار، آرایشگری، آشپزی، خیاطی، لوله‌کشی و … باشند تا نیاز‌های موردنیاز موکب و زائران در موارد نیز تامین شود.