فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بسیج در امر خدمت رسانی همواره در کنار مردم است، گفت: بسیج تمام قد در کنار مردم است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار حسن شاهوارپور امروز در اجتماع بسیجیان خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در استان خوزستان به برکت تلاش بسیجیان استان در رده‌های […]

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بسیج در امر خدمت رسانی همواره در کنار مردم است، گفت: بسیج تمام قد در کنار مردم است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار حسن شاهوارپور امروز در اجتماع بسیجیان خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در استان خوزستان به برکت تلاش بسیجیان استان در رده‌های رقابتی کل کشور سپاه استان خوزستان رتبه نخست را کسب کرد.

شاهوار با اشاره به خدمت رسانی تیم های پزشکی بسیج در مناطق محروم این استان افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم جهت خدمت رسانی به مردم تداوم دارد.

فرمانده سپاه استان خوزستان با اشاره به اینکه بسیج عشایر همواره مشارکت خود را با حضور همه جانبه‌ها در صحنه و بیعت با مقام معظم رهبری و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی نشان داده است گفت: عشایر همواره در کنار مسئولان هستند.وی در ادامه به خدمات‌رسانی بسیج اقشار از جمله بسیج مهندسین و صنعت اشاره کرد گفت: بسیج مهندسین و صنعت در کنار مسئولان و دولت در جهت بازیابی کارخانه‌ها راکد فعال هستند.همچنین بسیج مهندسی کشاورزی در بحث ترویج کشاورزی و تولیدات کشاورزی درکنار جهاد کشاورزی در حال خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه به بسیج دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان اشاره کرد گفت: این قشر از بسیج ما در استان خوزستان همواره در جهت روشنگری در تلاش هستند.همچنین در راستای انجام فعالیت فرهنگی و تببین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس ، اعزام کاروان‌ها به مناطق راهیان نور توسط حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در حال انجام است.