رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: کمک‌های مجزای مجلس به فدراسیون‌های ورزشی اقدام خوبی است اما بهتر بود با نظر کارشناسی وزارت ورزش صورت می‌گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان با انتقاد به کمک‌های مجزای مجلس به فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: کمک مجلس به فدراسیون‌ها اقدام خوبی […]

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: کمک‌های مجزای مجلس به فدراسیون‌های ورزشی اقدام خوبی است اما بهتر بود با نظر کارشناسی وزارت ورزش صورت می‌گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان با انتقاد به کمک‌های مجزای مجلس به فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: کمک مجلس به فدراسیون‌ها اقدام خوبی بود که رقم خورد اما اگر این اقدام با نظر کارشناسی وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گرفت، بهتر بود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین افزود: در اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون‌ها، در مجموع ۷ میلیارد تومان به دو فدراسیون نابینایان و جانبازان و معلولین اختصاص پیدا کرد که با توجه به افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران نابینا و کم بینا و جانبازان و معلولین در پارالمپیک توکیو، غیرکارشناسی بود. امیدوارم در دوره‌های بعدی توجه بیشتری به این فدراسیون‌ها که بار پارالمپیک را همیشه به دوش می‌کشند، صورت بگیرد.

پولادگر: قول کمک ویژه به ورزش جانبازان و معلولین را می‌دهم/ دولت نگاه خاصی به این حوزه دارد