آغاز به کار ستاد اسکان تابستانه فرهنگیان در استان اصفهان از اول تیرماه رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اسکان فرهنگیان از تاریخ اول تیرماه با خدمت‌رسانی ۱۰۵ مدرسه در سطح شهر اصفهان آغاز خواهد شد.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی […]

آغاز به کار ستاد اسکان تابستانه فرهنگیان در استان اصفهان از اول تیرماه

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اسکان فرهنگیان از تاریخ اول تیرماه با خدمت‌رسانی ۱۰۵ مدرسه در سطح شهر اصفهان آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان اصفهان، مهدی منتجب، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در رابطه با اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستان اظهار داشت: اسکان فرهنگیان از تاریخ اول تیرماه با خدمت‌رسانی ۱۰۵ مدرسه در سطح شهر اصفهان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این خدمات در قالب ۱۰۰۰ فضای اسکان در اختیار فرهنگیان عزیز و عموم مردم قرار داده خواهد شد.

منتجب ادامه داد: برای این کار دو ستاد اسکان در ورودی‌های شهر اصفهان از سمت تهران و شیراز در نظر گرفته شده تا خدمت‌رسانی تسهیل شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: یکی از ستادهای اسکان در خیابان کاوه روبروی ترمینال و در دبیرستان امام خمینی(ره) قرار دارد که با مسؤولیت آقای بهشتی و با شماره تلفن ۳۴۵۴۰۰۵۲ در خدمت مسافران محترم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان دیگری نیز بعد از ترمینال صفه در خیابان هزار جریب، کوی امام در هنرستان خوارزمی برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده که با مدیریت آقای حسینی با شماره تلفن ۳۶۷۵۲۵۸۵ آماده خدمت‌رسانی است.

منتجب گفت: علاوه بر این، ما ظرفیت اسکان اردوگاهی بالغ بر ۲۰۰۰ تخت و کانون‌ها با ۱۰۰۰ تخت و فضاهای آموزشی با ۷۰۰ تخت را نیز در اختیار داریم که در اختیار مسافران قرار خواهیم داد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با ۱۳۷ شهرداری هم انجام شده که هرکسی که نیاز به اسکان داشت، بتواند از امکانات آموزش و پرورش استفاده کند.

وی گفت: سعی شده در همه مدارس امکانات اسکان از قبیل فرش، تلویزیون و پتو قرار داده شود تا بتوان به مسافران خدمت رسانی کرد.

منتجب در پایان درباره سایر مناطق استان اصفهان نیز گفت: در مناطق ییلاقی شهرستان از قبیل خوانسار، فریدن، چادگان، سمیرم و … نیز به جهت گردشگرپذیر بودن آنان ستاد اسکان آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان خواهد بود.