کارگردان فیلم «یک تکه ابر» گفت: ساخت فیلم «یک تکه ابر» بعد از تحقیقات اولیه و حدود ۸ ماه طول کشید و ایده آن از یک داستان واقعی در یکی از شهرهای ایران الهام گرفته شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ستاد جشنواردر چهارمین روز از جشنواره، فیلم سینمایی […]

کارگردان فیلم «یک تکه ابر» گفت: ساخت فیلم «یک تکه ابر» بعد از تحقیقات اولیه و حدود ۸ ماه طول کشید و ایده آن از یک داستان واقعی در یکی از شهرهای ایران الهام گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ستاد جشنواردر چهارمین روز از جشنواره، فیلم سینمایی «یک تکه ابر» اکران و نشست خبری آن با حضور عوامل فیلم برگزار شد.
علی قوی‌تن کارگردان این اثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت فیلم یک تکه ابر بعد از تحقیقات اولیه و حدود ۸ ماه طول کشید و ایده آن از یک داستان واقعی در یکی از شهرهای ایران الهام گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در جشنواره‌های خارجی فیلم‌هایی با این ژانر بیشتر پذیرفته می‌شود، افزود: این نوع داستان‌ها، داستان‌هایی واقعی هستند که زندگی و وقایع جامعه را نشان می‌دهند و به مسائل نوجوانان می‌پردازد که در شرایط امروزی نیازمند این نوع فیلم‌ها هستیم.
کارگردان فیلم یک تکه ابر در پاسخ به سوال خبرنگار نوجوان در خصوص هدف ساختن این فیلم گفت: هدف اصلی فیلم این است که نشان دهد بچه‌ها می‌توانند بزرگ فکر کنند و به هدف‌ها و آرزوهای خود برسند، همین سبب می‌شود تا آینده‌ای موفقی داشته باشند.
وی تصریح کرد: از سال ۸۵ سینمای تجاری را کنار گذاشتم و تصمیم به ساخت فیلم کودک و نوجوان گرفتم تا بتوانم یک تأثیری در جامعه کودکان و نوجوانان ایجاد کنم.
قوی‌تن با اشاره به اینکه در نوجوانان خیال پردازی وجود دارد، گفت: دلیل اصلی اینکه در فیلم خیال پردازی‌هایی می‌بینیم این است که نوجوانان در این سن خیال‌پردازی‌های می‌کنند و سعی کردیم با این کار حس و حال نوجوانان را نمایش دهیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم