آخرین جزئیات رویداد امید و افتخار در هفته آینده سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های هفته آتی از احداث ۵ بسته پروژه در هفته آینده با عنوان پویش امیدوافتخار خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالمطهر‌‌ محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، با اشاره به رویدادهای هفته آتی امید و افتخار گفت: طی […]

آخرین جزئیات رویداد امید و افتخار در هفته آینده

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های هفته آتی از احداث ۵ بسته پروژه در هفته آینده با عنوان پویش امیدوافتخار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالمطهر‌‌ محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، با اشاره به رویدادهای هفته آتی امید و افتخار گفت: طی هفته آینده ۵ رویداد امیدوافتخار در پایتخت برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس ۶ اسفندماه تقاطع غیر همسطح شهید آوینی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

محمدخانی درباره بسته افتتاح مناطق ۵ و ۲۲ در ۷ اسفندماه اظهار کرد: احداث سالن ورزشی و کارآفرینی محله کن در منطقه ۵، بازسازی سرای محله جنت آباد مرکزی، احداث ۵ پاتوق محله در سطح محلات آپادانا، حصارک، اندیشه، کن و مهران؛ احداث معابر بوستان‌های شهاب، صبا و اقتصادی در منطقه ۵ از افتتاح‌های این روز است.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: بنا است تا چندین معبر و پیاده رو در منطقه ۲۲ روز ۷ اسفندماه نیز احداث شود.

وی به رویداد امید و افتخار در تاریخ ۸ اسفند اشاره کرد و گفت: جشنواره‌های شهرداری تهران با حضور شهردار به عنوان سومین رویداد امید و افتخار در هفته آینده استارت می‌خورد.

محمدخانی چهارمین رویداد امید و افتخار در هفته آینده را معرفی کرد و افزود: بسته افتتاح مناطق ۳ و ۱۱ روز ۹ اسفندماه عملیاتی می‌شود. احداث مجموعه فرهنگی ورزشی قاضی الصابر، احداث مجموعه ورزشی صدر، احداث کانال ولیعصر و رفع آبگرفتگی چهارراه پارک وی در منطقه ۳ و مناسب سازی خیابان دانشگاه جنگ و احداث پیاده‌راه در برخی خیابان‌های منطقه ۱۱ دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

او در پایان به پنجمین رویداد امید و افتخار طی هفته آتی اشاره کرد و افزود: بسته افتتاح در منطقه ۱ دیگر پروژه در پویش امید و افتخار خواهد بود.