ستاره سنگالی بایرن مونیخ به پیروزی این تیم برابر منچستر سیتی واکنش نشان داد. او اطمینان دارد که لیورپول با هدایت کلوپ به روزهای خوب خود برخواهد گشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/بیلد، لیورپول در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف منچستر […]

ستاره سنگالی بایرن مونیخ به پیروزی این تیم برابر منچستر سیتی واکنش نشان داد. او اطمینان دارد که لیورپول با هدایت کلوپ به روزهای خوب خود برخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/بیلد، لیورپول در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف منچستر سیتی رفت.
قرمز پوشان آنفیلد باوجود نمایش ناامید کننده در فصل جاری لیگ جزیره موفق شدند که در این بازی حساس به پیروزی دست پیدا کنند. شاگردان کلوپ در این بازی که در آنفیلد برگزار شد با تک گلی که محمد صلاح به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند

سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول که در بایرن بازی می کند به پیروزی تیم سابق خود واکنش نشان داد.
او گفت: بسیار خوشحالم که لیورپول به پیروزی دست پیدا کرد آن هم در دیدار مهم برابر منچستر سیتی. من در اتوبوس بودم و نتوانستم این بازی را نگاه کنم. من به بازیکنان لیورپول و سرمربی تیم اعتماد دارم. آنها به روزهای اوج بازخواهند گشت.
مانه در تابستان بعد از روزهای درخشانی که با لیورپول داشت از این تیم جدا شد تا پیراهن بایرن مونیخ را ترک کند. این جدایی نه به سود لیورپول بوده است و نه مانه چرا که قرمز پوشان آنفیلد فصل ناامید کننده ای را تجربه می کنند و از طرف دیگر هم مانه هنوز در بایرن جا نیفتاده است و گمانه زنی ها درباره بازگشت او به لیگ جزیره زیاد است.
این بازیکن سنگالی البته در دیدار برابر فرایبورگ که با پیروزی قاطع بایرن مونیخ به پایان رسید یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.