۲۶ واحد راکد استان کردستان به چرخه تولید بازگشت مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در راستای نهضت فعال سازی واحدهای راکد استان خوشبختانه سال گذشته با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی ۲۶ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در جلسه […]

۲۶ واحد راکد استان کردستان به چرخه تولید بازگشت


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در راستای نهضت فعال سازی واحدهای راکد استان خوشبختانه سال گذشته با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی ۲۶ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در جلسه هم اندیشی نهضت احیا واحدهای راکد کردستان با اشاره به عنوان شعار سال که مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و تاکید هر ساله مقام معظم رهبری بر تولید اظهار داشت: در این راستا حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال زایی یکی از اولویت‌های صمت کردستان است.
وی با بیان اینکه امسال در شعار سال عنوان رشد تولید اضافه شده است، بیان کرد: همین مسئله نشان از اهمیت تولید دارد و برنامه‌ریزی علمی و متناسب با شرایط موجود و احیای واحدهای راکد ضروری است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان یادآور شد: بر اساس پایش واحدهای تولیدی و صنعتی استان از مجموع هزار و ۲۷ واحد صنعتی ۶۵ درصد فعال و ۱۳۱ واحد غیر فعال است و بقیه هم نیمه فعال و قابلیت احیا دارند.
خلیقی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اعتبارات تعیین شده در حوزه صنعت ۱۴ واحد صنعتی و همچنین ۴ واحد معدنی برای حمایت، بررسی و نظارت معرفی شده تا در کمترین زمان احیا و به چرخه فعالیت در استان برگردد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در حال حاضر با همکاری استانداری خوشبختانه اقدامات خاصی در خصوص جذب اعتبارات لازم از صندوق کارآفرین امید برای فعال سازی واحدهای راکد صورت گرفته است.
کویستان عبدالحکیمی