رشت- کتاب «بی رمزگان» نوشته «اسماعیل محمدپور» شاعر و پژوهشگر گیلانی به عنوان اثر برگزیده نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مهر کتاب «بی‌رمزگان» نوشته «اسماعیل محمدپور» شاعر و پژوهشگر گیلانی در نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به دریافت عنوان […]

رشت- کتاب «بی رمزگان» نوشته «اسماعیل محمدپور» شاعر و پژوهشگر گیلانی به عنوان اثر برگزیده نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مهر

کتاب «بی‌رمزگان» نوشته «اسماعیل محمدپور» شاعر و پژوهشگر گیلانی در نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به دریافت عنوان اثر برگزیده در گروه پژوهش ادبی نائل آمد.

آئین اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران برگزار شد.

اسماعیل محمد پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به کتاب‌های انتشار یافته در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس در سال‌های ۹۷ و ۹۸ پرداخته است.

وی افزود: «بی‌رمزگان» مجموعه‌ای از مقالات و نقد ادبی است که در طول یک دهه به نگارش درآوردم و سال ۹۷ در قالب یک کتاب انتشار یافت.
شاعر و پژوهشگر گیلانی با بیان اینکه این اثر دربرگیرنده ۵ مقاله و ۵ نقد ادبی است، ادامه داد: مقالات عموماً با محوریت موضوعاتی که نیازهای پژوهشی روز در حوزه ادبیات پایداری هستند و نقدها را نیز برای مجموعه شعرهای دفاع مقدس، سروده شده از سوی شاعران گیلانی نوشته‌ام.

اسماعیل محمد پور، شهریورماه سال ۵۸ در لاهیجان چشم به جهان گشود. وی دانش آموخته مهندسی منابع طبیعی و همچنین کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی با گرایش ادبیات مقاومت است.

در کارنامه هنری این شاعر و نویسنده گیلانی آثاری چون «اور دوز»، «لب‌های مخملی»، «خوانش گزاره‌های گیلکی»، «من میز را برای دو نفر می چینم»، «تن ها تنها»، «تمام سهم من»، «قطاری از جمهوری شهریور»، «مسافران رشت – اورشلیم»، «شبیه اسماعیل، «این شعرها ادامه باران است» به چشم می‌خورد.