نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: همین اقتدار سبب شده که آمریکا فقط در برابر آن رجزخوانی کند و توان انجام اقدامی را علیه ما نداشته باشد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: به نقل از سایت «ایثار»:آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به […]

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: همین اقتدار سبب شده که آمریکا فقط در برابر آن رجزخوانی کند و توان انجام اقدامی را علیه ما نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

به نقل از سایت «ایثار»:
آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: ایشان ۲۰ ساله بودند که پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند و ۱۵ سال از امامت ایشان با دوران خون‌ریزترین خلفای بنی‌عباس همراه بود.
وی با بیان این‌که اسفند ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و به‌خصوص دوران دفاع مقدس، ماه عجیبی است گفت: شهدا و سرداران فراوانی از جمله شهیدان حمید و مهدی باکری، شهید خرازی و شهدای بسیار دیگری در این ماه تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد‌.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: اقتدار و سربلندی امروز که آمریکا در برابر آن فقط رجزخوانی و تهدید می‌کند به برکت خون پاک شهداست که ۳ هزار و ۵۳۵ دسته گل از این شهدا از استان زنجان هستند.
وی با اشاره به ۱۸ اسفند ماه که روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و یادگار شهیدان رجایی و باهنر است گفت: بزرگترین سرمایه مملکت نیروی انسانی تربیت‌شده در چارچوب دین، اخلاق و انسانیت است و از هر گوهر گرانبهایی مثل طلا نیز گران‌بهاتر است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان به تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: ابتدا کانون خانواده نخستین و بهترین محل برای تربیت فرزندان است و در کنار آن مدرسه است که آموزش و تربیت فرزندان را بر عهده دارد.

خبرنگار:سحرقربانی