منطقه‌ای رژیم صهیونیستیسرلشکر رشید در جمع فرماندهان ارتش گفت اولویت نخست جمهوری اسلامی مقابله با تهدید رژیم صهیونیستی است و پاسخ سختی به آنها خواهیم داد . به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)در جمع فرماندهان نیروی زمینی […]

منطقه‌ای رژیم صهیونیستی
سرلشکر رشید در جمع فرماندهان ارتش گفت اولویت نخست جمهوری اسلامی مقابله با تهدید رژیم صهیونیستی است و پاسخ سختی به آنها خواهیم داد .

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در رزمایش “اقتدار نیروی زمینی ارتش” با اشاره به اظهارات رسمی مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی و پذیرش مسئولیت تهدید به اقدام امنیتی – نظامی علیه تاسیسات هسته ای، منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از نظر قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص)، رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در اولویت نخست قرار دارد.
سرلشکر رشید ادامه داد: از نظر این قرارگاه هرگونه اقدامات تهدیدآمیز رژیم غاصب صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران، براساس اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‍شود و پاسخ نیروهای مسلح نسبت به آن قطعی و همسطح خواهد بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) افزود: تمام عناصر و جریانات مزدور و دولت‍هایی که به رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند، هزینه اقدامات را پرداخت خواهند کرد.
سرلشکر رشید با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی زمینی، گفت: فرماندهان نیروی زمینی ارتش با اشراف اطلاعاتی و با تلاش و مجاهدت، نه تنها تحرکات دشمن را به طور کامل رصد می کنند بلکه از آمادگی رزمی بسیار بالایی برای استفاده از قدرت در مقابل هر متجاوز و تهدیدی برخوردارند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم افزود: رزمایش “اقتدار نیروی زمینی ارتش” مطابق با جنگ‍های آینده و تهدیدات پیش بینی شده طرح‌ریزی‌ و عملیاتی شده است.