برگزاری نمایش بانوی سرو و کنگره زنان تاثیرگذار به مناسبت حماسه ۲۵ آبان اصفهان معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نصب، ابر پرچم‌های ۲۵ آبان، نمایش ترکیبی بانوی سرو، کنگره بزرگداشت زنان تأثیرگذار و فراخوان شهر ایثار شهر زندگی ویژه مدارس از جمله اقداماتی است که به مناسبت […]

برگزاری نمایش بانوی سرو و کنگره زنان تاثیرگذار به مناسبت حماسه ۲۵ آبان اصفهان

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نصب، ابر پرچم‌های ۲۵ آبان، نمایش ترکیبی بانوی سرو، کنگره بزرگداشت زنان تأثیرگذار و فراخوان شهر ایثار شهر زندگی ویژه مدارس از جمله اقداماتی است که به مناسبت ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ کمال حیدری با اشاره به برگزاری ۳۵۰ برنامه به مناسبت سالروز حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان در شهر اظهار کرد: تمرکز رویدادها بیشتر در حوزه نوجوان است که با همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها در همه نقاط شهر توزیع شده است.
او افزود: فضاسازی شهر و پویش با نام شهید از مهمترین اقدامات در این ایام است، همچنین نصب، ابر پرچم‌های ۲۵ آبان، نمایش ترکیبی بانوی سرو، کنگره بزرگداشت زنان تأثیرگذار و فراخوان شهر ایثار شهر زندگی ویژه مدارس از جمله اقداماتی است که به مناسبت ۲۵ آبان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برگزاری ویژه برنامه سالروز ۲۵ آبان با حضور سردار سلامی در گلستان شهدا، نشست نخبگانی و میزبانی از خانواده شهدای مقاومت نیز از دیگر رویدادهای مهم این روزهاست.
حیدری ادامه داد: تجلیل از ۹ نفر از قهرمانان ورزشی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل مسابقه ندادند، همایش دوچرخه‌سواری با حضور ۳۷۰ دوچرخه‌سوار در روز ۲۶ آبان و همایش بزرگ پهلوانان در گلستان شهدا نیز مهمترین رویدادهای ورزشی در ایام گرامیداشت ۲۵ آبان است.
او با اشاره به معرفی ۱۵ کتاب در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: برپایی نمایشگاه سیار از تصاویر تشییع شهدای عملیات محرم، شب شعر حماسه و ایثار، برنامه فرمانده دل‌ها و رونمایی از چند نماهنگ از دیگر اقداماتی است که در این روزها برگزار می‌شود.