مانع اصلی در انتصابات جدید؛ فشارهای سیاسی یا تدابیرتغییر مدیران ضعیف دولتی در فارس همچنان در حالت انتظار!/ مانع اصلی در انتصابات جدید؛ فشارهای سیاسی یا تدابیر دولتی؟! با نزدیک شدن به سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت به فارس همچنان تغییرات مدیریتی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران جدید دولت در این استان به […]

مانع اصلی در انتصابات جدید؛ فشارهای سیاسی یا تدابیر
تغییر مدیران ضعیف دولتی در فارس همچنان در حالت انتظار!/ مانع اصلی در انتصابات جدید؛ فشارهای سیاسی یا تدابیر دولتی؟!

با نزدیک شدن به سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت به فارس همچنان تغییرات مدیریتی مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران جدید دولت در این استان به دلائل نامعلوم در حالت انتظار قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری‌ شهید یاران به نقل از عصر کار بر اساس سیاست‌های دولت مرکزی و برخی از استانداران در دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری قرار بر این است تا مدیران ضعیفی که توانایی و شایستگی لازم را ندارند با مدیران کارآمد تغییر کنند. در این راستا در سراسر کشور برخی از این تغییرات با دستور مستقیم رئیس‌جمهور محترم و هیأت دولت و برخی هم توسط وزرا و استانداران مورد ارزیابی و سپس تغییر قرار گرفتند که توجه جدی دولتمردان به این موضوع در فارس همچنان در سایه ابهام و حواشی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران بر اساس نقدهای وارده به مدیریت ارشد استان نسبت به فرآیند انتصابات و عملکرد ضعیف برخی از مدیران این دولت و برجای مانده از دولت قبل، محمدهادی ایمانیه در چند ماه گذشته خبر از تغییر حداقل ۱۵ مدیر ارشد استانی به عموم مردم داد که در ماه گذشته این تغییرات با عنوان کردن انتصاب ۵ مدیرکل جدید تا قبل از سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت نیز مجدد اطلاع‌رسانی شد اما به نظر می‌رسد تاکنون به غیر از تغییر برخی از فرمانداران که در چند هفته اخیر اتفاق افتاد تا انجام سفر دوم آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه به فارس دیگر نباید انتظار وعده‌های داده شده از سوی مقام ارشد دولت در این استان باشیم.

بررسی‌های به عمل آمده نشان از اختلاف مدیریتی یا عدم هماهنگی لازم برخی از وزرا با استاندار فارس حکایت دارد که احتمالا در کنار دخالت‌های پیدا یا پنهان برخی از نمایندگان مجلس و همچنین گروه‌ها و افراد سیاسی باعث شده تا تغییر مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی فارس تا به امروز در یک روند نامعلوم قرار بگیرد‌.

این رسانه ضمن تایید حسن نیت و عملکرد جهادگرایانه و انقلابی استاندار فارس و تیم همراه به جهت کارآمدی بیشتر مدیران دولتی که در نهایت باید بتوانند به مردم همیشه در صحنه‌ها نیز کارنامه دولت ایران قوی را ارائه بدهند خواستار نشان دادن اقتدار و شجاعت تیم مدیریتی حاکم بر انجام تغییرات لازم با حذف لابی‌های سیاسی و بعضا خارج از رویه همسو با منافع ملی و عمومی ملت می‌باشد و در این راستا از هر گونه حمایت رسانه‌ای دریغ نخواهد کرد.

در پایان عصر کار به مخاطبان اعلام می‌کند که یکی از دلائل این تغییرات مربوط به هسته اصلی مدیریتی برخی از مدیران دولتی به ویژه معاونان است که در آتی انتظار می‌رود در چینش مدیریتی دستگاه‌ها به جهت نقش‌آفرینی بهتر در خدمت‌رسانی نیز بدان توجه جدی بشود.