استاندار اصفهان در دومین سفر شهرستانی خود به برخوار با زیارت شهدای این شهرستان در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی)، به صاحت مقدس شهدا عرض ارادت کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سید رضا مرتضوی،در این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان برخوار، ضمن ادای احترام […]

استاندار اصفهان در دومین سفر شهرستانی خود به برخوار با زیارت شهدای این شهرستان در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی)، به صاحت مقدس شهدا عرض ارادت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سید رضا مرتضوی،در این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان برخوار، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) و تجدید بیعتی دوباره با آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر پیروی قاطعانه از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد.
استاندار اصفهان، در ادامه با زیات امامزاده واجب التعظیم حضرت ابراهیم ابن موسی بن جعفر (ع) واقع در محله زمان آباد (محله نرمی) دولت آباد برخوار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: امامزادگان ظرفیت های ارزنده ای برای ترویج معارف دینی و فضائل اخلاقی هستند که باید به بهترین نحو ممکن و شایسته ترین شکل از آن بهره گرفته شود.
خبرنگار: الهام خانی