از میان شما جمعی دعوت به نیکی، و امر به معروف و نهی از منکر کنند طی مراسمی از متصدی محترم جایگاه سوخت گون آی اتوبان زنجان _ تبریز آقای فیروز احمدی که در کمال متانت و اخلاق اسلامی به چهار نفر از سرنشینان خودرویی که کشف حجاب کرده بودند خدمات ارائه نداد، تقدیر وتشکر […]

از میان شما جمعی دعوت به نیکی، و امر به معروف و نهی از منکر کنند

طی مراسمی از متصدی محترم جایگاه سوخت گون آی اتوبان زنجان _ تبریز آقای فیروز احمدی که در کمال متانت و اخلاق اسلامی به چهار نفر از سرنشینان خودرویی که کشف حجاب کرده بودند خدمات ارائه نداد، تقدیر وتشکر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ با اشاره به سوره مبارکه آل عمران که می فرماید: باید از میان شما جمعی دعوت به نیکی، و امر به معروف و نهی از منکر کنند و آنها همان رستگارانند.

طی جلسه ای از سوی مدیران و همکاران شرکت پخش نفت و فرآورده های نفتی زنجان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و معاونت مطالبه گری ستاد از متصدی محترم جایگاه سوخت گون آی اتوبان زنجان _ تبریز جناب آقای فیروز احمدی که در کمال متانت و اخلاق اسلامی به چهار نفر از سرنشینان وسیله نقلیه پراید که علاوه بر کشف حجاب، لباس‌های نامتعارف نیر بر تن داشتند خدمات ندادند،تقدیر و تشکر شد.

متاسفانه یکی از خانمها ی بی حجاب که جزو سرنشینان پراید بود، با هوچی‌گری و ارسال کلیپ به شبکه های معاند قصد زیر سوال بردن خدمات متصدیان این جایگاه سوخت را داشتند و هدف اصلی این خانم تامین خورات تبلیغاتی علیه نظام بود، که تیرشان بحمدالله به سنگ خورده و نتوانستند به مقاصد شومشان برسند.

الحمدلله مردم خوش غیرت زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی سنگ تمام گذاشتند و از این عمل شجاعانه آقای فیروز احمدی به شیوه های متعدد تقدیر کردند.

مدیران و همکاران شرکت پخش نفت و فرآورده های نفتی زنجان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و معاونت مطالبه گری ستاد، با حضور در محل شرکت نفت از اقدام انقلابی و مسئولانه این مومن زنجانی قدردانی به عمل آوردند.