نشست تخصصی انجمن صنفی کارخانجات تولید آرد با سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ‌روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات واحدهای تولیدکننده آرد استان، نشست صمیمانه‌ای با حضور سرپرست اداره کل و اعضای هیئت مدیره انجمن […]

نشست تخصصی انجمن صنفی کارخانجات تولید آرد با سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ‌روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات واحدهای تولیدکننده آرد استان، نشست صمیمانه‌ای با حضور سرپرست اداره کل و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی آرد اصفهان در محل دفتر مدیریت اداره کل برگزار شد.
مهدی هادی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه آرد به عنوان یک محصول پایه و استراتژیک در زنجیره تولیدات محصولات غذایی مطرح است، از اینرو رعایت استانداردهای مربوطه توسط کارخانجات تولیدی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت تغذیه مردم دارد.
سرپرست اداره کل استاندارد استان تاکید کرد: با توجه به همگرایی که در مدیران دولت خدمتگزار برای تسهیل در امر تولید با کیفیت و بهبود سطح خدمت رسانی به صنعت وجود دارد، بسیاری از این مشکلات می‌تواند از طریق طرح در ستاد تسهیل حل و فصل شود.
دبیر شورای استاندارد استان به اقدامات انجام شده در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق، نگاه امیدوارانه به آینده، مدیریت جهادی و تلاش هوشمندانه می توان بر مشکلات فائق آمد و شاهد رشد و رونق در همه حوزه‌های صنعت و تولید بود.
در پایان مهدی هادی تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد در راستای حل مشکلات انجمن تولید کنندگان آرد، با رعایت ضوابط قانونی با سایر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذیربط همکاری لازم را داشته باشد.