پیام تبریک سردار آزادی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت. مِنَ […]

پیام تبریک سردار آزادی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه۲۳)
در بخشی از متن این پیام آمده است؛ بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.
روزی که یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک پاک میهن اسلامی است ، بازگشت مردان قبیله غیرت و تندیس استقامت که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشار های جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی به خود راه ندادند.
آزادگان دلاور و سرافراز ایران اسلامی با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند .
رادمردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست برنداشته اند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته و امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، این مناسبت فرخنده را به محضر تمامی آزادگان ایران اسلامی، مردم شریف استان کردستان، خانواده معظم شهدا و همه جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت عرض می کنم و سلامتی و توفیق این عزیران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

فرمانده انتظامی استان
سرتیپ دوم ستاد علی آزادی