گزارش یک ماهه بانک دی نشان می‌دهد درآمد‌های این بانک از تسهیلات اعطایی افزایش یافت است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، بانک دی در ۹ ماهه ابتدایی سال ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی به مشتریان درآمد کسب کرده است و به نسبت مدت مشابه سال قبل میزان این درآمد […]

گزارش یک ماهه بانک دی نشان می‌دهد درآمد‌های این بانک از تسهیلات اعطایی افزایش یافت است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، بانک دی در ۹ ماهه ابتدایی سال ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی به مشتریان درآمد کسب کرده است و به نسبت مدت مشابه سال قبل میزان این درآمد حدودا ۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. این بانک طی سنوات گذشته در راستای حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال، تسهیل ازدواج و توسعه صادرات و… به اعطای تسهیلات به گروه هدف متناسب با منابع جذب شده اقدام نموده است.

همچنین درآمد‌های این بانک دربخش کارمزد بانکی نیز افزایش یافته است و به میزان ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است.

بانک دی از منظر بورس

این بانک به عنوان بیست و سومین نماد معاملاتی بازار سرمایه و چهارمین شرکت در بازار دوم در فهرست نماد‌های فرابورس درج گردیده است.

منابع بانک دی شامل سپرده دریافتی از بازار بین بانکی، سپرده‌های قرض الحسنه و سرمایه گذاری مدت دار و ارزی می‌باشد که گزارش این شرکت در سامانه کدال حاکی از افزایش این منابع می‌باشد.

بانک دی در نظر دارد با طراحی و ارائه برنامه‌های متعدد و همچنین تمرکز بر خدمات بانکداری نوین و محصولات جدید و ارائه خدمات با کیفیت در سهم خود را از منابع ارزان قیمت بازار افزایش دهد که این موضوع نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده پول در بانک خواهد داشت.