آبستراکسیون در شورای شهر اهواز جلسه شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای دهمین بار به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جلسه شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار […]

جلسه شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای دهمین بار به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جلسه شورای شهر اهواز که قرار بود با موضوع برکناری شهردار برگزار شود، امروز نیز برای دهمین بار به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن، لغو شد.

این جلسه هم چون ۹ جلسه قبلی پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه توسط سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن شورا لغو شد.

عادل شیشه‌گری، حجت‌الله زارع‌زاده، حمید دغاغله، محمدحسین ملایی زمانی، سیاوش محمودی و علی‌مدد هاشم‌پور به عنوان حامیان شهردار با غیبت در جلسات شورا تلاش می‌کنند تا جلسه را از حد نصاب بندازند تا برای برکناری شهردار رای گیری نشود.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز ماه گذشته، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

مطالبه رسانه ها و مردم از فرمانداری اهواز واستانداری خوزستان عمل به مر قانون و برخورد با متخلفان است مطالبه ای که تا به امروز به آن توجهی نشده است و موجب شده تا ماجرای شورای شهر و شهرداری اهواز به وجه اهواز در کشور آسیب وارد کند.