کشف ۲ تن چوب بلوط قاچاق در نجف آباد فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۲ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با مقابله قاچاق منابع […]

کشف ۲ تن چوب بلوط قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۲ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با مقابله قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق چوب بلوط ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از این انبار ۲ تن چوب بلوط که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش چوب های قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق چوب و منابع طبیعی تجاوز به حقوق مردم و نسل آینده است و می تواند پیامد های جبران ناپذیری به کشور وارد کند از این رو پلیس قاطعانه با مجرمان و منفعت طلبانی که اقدام به از بین بردن درختان و منابع طبیعی کشور می کنند برخورد خواهد کرد ضمن این که از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.