رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی  پرستاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  از ۱۱ شهریورماه آغاز و تا ۵ روز ادامه دارد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شیما صفازاده در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: دهمین جشنواره […]

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی  پرستاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  از ۱۱ شهریورماه آغاز و تا ۵ روز ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شیما صفازاده در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی پرستاری با حضور بیش از یک هزار نفر از کادر پرستاری شامل اتاق عمل، بیهوشی، فوریت‌ها و بهیار برگزار می‌شود.
وی شعار جشنواره را ” پرستاری، ورزش، سلامت و تعالی” اعلام  کرد  و ادامه داد: فراخوان جشنواره از خردادماه در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور و هیئت مدیره‌های نظام پرستاری داده شد که در این جشنواره ۵۵۶ پرستار مرد و ۴۴۴ پرستار خانم شرکت می‌کنند.
رئیس هئیت مدیره نظام پرستاری اصفهان  از برگزاری جشنواره در هشت رشته انفرادی شامل تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه، شطرنج، شنا، دارت، دوومیدانی و تنس روی میز خبر داد و افزود: دو  رشته دو میدانی و شنا در چهار رده سنی، زیر ۳۰ سال، ۳۰تا ۴۰، ۴۰ تا ۵۰ و بالای ۵۰ سال برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت کنندگان در دو رشته تیمی والیبال بانوان و فوتسال آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
صفازاده با اظهار اینکه برگزاری جشنواره در اصفهان به پیشنهاد سازمان کل نظام پرستاری کشور برگزار خواهد شد، گفت: در همین راستا هیئت مدیره نظام پرستاری  اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از ظرفیت های داخل و همکاری اداره کل ورزش جوانان و هیئت های ورزشی این جشنواره را برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: به مقام اول تا سوم احکام ورزشی، مدال و جوایز اعطا می‌شود همچنین  از سه هیئت مدیره برتر بر اساس مدال های کسب شده تقدیر خواهد شد.