قافله عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود به همت شورای هیئات مذهبی اصفهان، هیئات مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان سید رضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی در خصوص برنامه […]

به همت شورای هیئات مذهبی اصفهان، هیئات مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان سید رضا اخروی رئیس شورای هیئات مذهبی در خصوص برنامه قافله عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) گفت :
به همت و با برنامه ریزی شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان روز شنبه و همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) با اقامه نماز مغرب و عشاء و از میدان امام حسین با حضور هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم و عزاداران فاطمی به سمت گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.
در ادامه محمدجواد تباشیری مسؤل طرح و برنامه شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان افزود:
در مسیراین قافله عزاداری ۶ گذرو سردم عزاداری مستقر شده که برخی از هیئات مذهبی آن را تدارک دیده اند، و برای پذیرایی از عزاداران این قافله ۴ موکب فرهنگی مذهبی پذیرای عزاداران فاطمی این قافله خواهند بود.
وی در ادامه گفت:دربرنامه ریزی های انجام شده ۵۰ دستگاه اتوبوس برای رفاه و سهولت ایاب ذهاب عزاداران فاطمی این قافله از محل هیئات مذهبی به سمت میدان امام حسین(ع)در نظر گرفته شده است.
در پایان حسن مهرپرور عضو شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان به برنامه ریزی های انجام شده این قافله عزاداری اشاره کرد و گفت : نشست با علمداران با سابقه و پیشکسوت شهر اصفهان، مسؤلان هیئات مذهبی و دیدار و گفتگو با روحانیون شاخص حوزه‌های علمیه انجام شده و از عموم مردم ولایتمدار و فاطمی شهر اصفهان دعوت به عمل می آید که برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این قافله عزاداری حضور فاطمی داشته باشند.