طلبه ها باید در بین مردم زندگی کنند/دفتر نماینده ولی فقیه و مرکز بزرگ جای خدمت به مردم است نماینده ولی فقیه در استان کردستان: یک طلبه قبل از اینکه یک ماموستا باشد، باید یک تبیین گر و روشنگر باشد ومطالب را شفاف برای مردم بیان بکند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

طلبه ها باید در بین مردم زندگی کنند/دفتر نماینده ولی فقیه و مرکز بزرگ جای خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: یک طلبه قبل از اینکه یک ماموستا باشد، باید یک تبیین گر و روشنگر باشد ومطالب را شفاف برای مردم بیان بکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت السلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان طی سفر یک روزه خود در روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ به همراه جمعی از روحانیون به شهرستان دهگلان در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه شهید دکتر مجید شهریاری دهگلان حضور یافت و از بخش‌های مختلف این کتابخانه بازدید کرد.

کتابخانه شهید دکتر مجید شهریاری تنها کتابخانه شهرستان دهگلان است که دارای ۳۱ هزار نسخه کتاب و هزار و ۴۰۰ نفر عضو است.

وی در ادامه از کارگاه پرورش قارچ طالب رحیمی، کارخانه لوله گستر دهگلان، کارگاه تولید چیپس ذرت قهقهه و همچنین آزمایشگاه مرکز بهداشت ودرمان دهگلان بازدید کرد.

حجت السلام پور ذهبی در ادامه همزمان با راهپیمایی ملت شهید پرور ایران اسلامی واستان کردستان نسبت به محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی در جمع شهروندان دهگلانی در راهپیمایی شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان دهگلان در همایش طلاب و روحانیون شهرستان دهگلان که در مرکز بزرگ این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر جا علم هست مقابله با تحجر نیز وجود دارد وهر جا هم علم نیست تحجر به میان می آید.

وی با اشاره به جایگاه طلاب و روحانیون در جامعه گفت: طلاب باید به گونه ای به ارتقا علم و دانش خود بی افزایند که بیش از پیش مردم را جذب دستورات دین و قرآن کنند تا از تحجر و تفرقه بدور باشند.

حجت السلام پورذهبی با اشاره به مسکن ومحکل سکونت روحانیون گفت: از نظر بنده درست کردن شهرک روحانیون اصلا خوب نیست، لذا طلبه ها باید در بین مردم زندگی کنند و نباید از مردم فاصله بگیرند.

وی افزود: یک طلبه قبل از اینکه یک ماموستا باشد، باید یک تبیین گر و روشنگر باشد و مطالب را شفاف برای مردم بیان بکند.

پورذهبی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته گفت: روحانیون به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه نباید زیر بار هیچ گونه ظلمی قرار بگیرند وهراس داشته باشند و انتظار میرود طلاب و روحانیون در مقابل فحاشان و بد دهنان مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: متاسفانه یکسری افراد در جایگاه خود اهل بیان، تبیین و روشنگری نیستند چرا که ما در هر مسئولیتی باید بیانگر واقعی مطالبات و مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر نماینده ولی فقیه و مرکز بزرگ جای خدمت به مردم است، افزود: اتفاقات خوبی در راه است و برای سالهای آتی پروژه های خوبی در حال اجراست.

کویستان عبدالحکیمی