فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:حفظ انقلاب اسلامی وظیفه ای که مانسبت به شهدا داریمفرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان اینکه هم‌اکنون بخشی از امنیت مرزهای خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم اظهارداشت: ۲۳۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب را به اینجا برسانیم و امروز وظیفه ما است که انقلاب را حفظ کنیم و […]

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:
حفظ انقلاب اسلامی وظیفه ای که مانسبت به شهدا داریم
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان اینکه هم‌اکنون بخشی از امنیت مرزهای خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم اظهارداشت: ۲۳۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب را به اینجا برسانیم و امروز وظیفه ما است که انقلاب را حفظ کنیم و این وظیفه‌ای بوده که ما نسبت به شهدا داریم.
سردار مجتبی فدا بعدازظهر امروز در همایش “قهرمان من” به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۲۰ قشر روحانیون، پزشکان، کارگری، جامعه مهندسین، کشاورزی، حقوقدانان، وکلا، ورزشکاران، بسیج جامعه پزشکی و غیره را به واسطه نفوذ کلام در مجموعه سپاه در بر داریم که برای ما دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی افزود: به این مراسم دعوت شدید تا در کنار یکدیگر یک عملیات فرهنگی و رسانه‌ای بزرگی را انجام دهیم، بنا بر گفته مقام معظم رهبری حاج قاسم مرد میدان بود و ما نیز به این موضوع شکی نداریم. ظرفیت و پیروزی جمهوری اسلامی در مذاکرات، قدرت بازدارندگی و شکست توطئه‌های دشمن در منطقه نیز به واسطه عملکرد و حضور حاج قاسم در میدان بود، مردی که همه چیز آن اخلاص بود و هیچ چیز را برای خود نمی‌خواست، به گونه‌ای که حاضر بود همه چیزش  را برای دیدن یک لحظه رفقای هشت سال دفاع مقدس خود بدهد‌.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اذعان کرد: در آن زمان برخی‌ها گفتند که حاج قاسم این کارها را برای برگزیده شدن در انتخابات ریاست جمهوری انجام می‌دهد، در حالی که حاج قاسم بارها گفته بود به دنبال پست و مقامی نیستم و تنها به دنبال شهادت می‌گردم. زمانی که مقام معظم رهبری مدال ذوالفقار را بر سینه ایشان گذاشتن هیچگونه نشانه‌ای از غرور در حاج‌ قاسم دیده نمی‌شد، حاج قاسم فرزندان شهدای مدافع حرم را همانند فرزندان خود دوست داشت و یتیم‌نوازی می‌کرد. حاج قاسم سلیمانی عاشق مردم بود و دلش برای مردم می‌تپید، وی به معنای واقعی ولایت‌مدار، مطیع و سرباز واقعی برای وطن، انقلاب و نظام بود.
وی در ادامه از ویژگی های حاج قاسم یاد کرد و اظهار داشت:
حاج قاسم سلیمانی نظر و سخنان مقام معظم رهبری را مقدم بر نظر خود می‌دانست و همچنین خود را ملزم به انجام آن‌ها می‌دانست، حاج‌قاسم عامل شکست توطئه‌های دشمن در منطقه بود. حاج قاسم اهل دسته‌بندی، جناح‌بندی، خط، گروه و غیره نبود و در عمل به وعده‌های خود صادق بود. حاج قاسم سلیمانی در بصیرت، دشمن‌شناسی و اولویت‌بندی اقدامات زبان‌زد بود و می‌دانست که در کجا باید فشار را به دشمن وارد کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون بخشی از امنیت مرزهای خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم اظهارداشت: اگر خودمان انقلاب، نظام، جنگ و شهدای خود را روایت نکنیم، دشمنان برای ما روایت کرده و فرهنگ غربی را بر ما غالب می‌کنند. ۲۳۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب را به اینجا برسانیم.
وی افزود: وظیفه ما است که انقلاب را حفظ کنیم و این وظیفه‌ای بوده که ما نسبت به شهدا داریم.

سردار فدا با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی عامل وحدت بود اذعان کرد: وظیفه ما است که امروزه روحیه جهادی و انقلابی و همچنین صبر و استقامت در برابر مشکلات، گرانی‌ها و فشار بر دوش مردم را تبیین و تبلیغ کنیم. امروزه آمریکا قادر به جنگ جدید با ما نبوده، در حال خروج از منطقه است و در محاصره جهان اسلام قرار دارد.

وی در پایان گفت: انتظار ما این است، کسانی که در این ایام آماده هستند با یک فریاد یازهرا(س) بزرگ دست در دست همبستگی، اتحاد و وحدت بدهند تا این عملیات فرهنگی و هماهنگی در قالب رزمایش قهرمان من، مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی آغاز شود.
خبرنگار: الهام خانی