بازدید از طرحهای اشتغال موفق در کامیاران همزمان با پنجمین روز از هفته بهزیستی با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال از طرحهای اشتغال موفق در شهرموچش کامیاران بازدید به عمل آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در پنجمین روز از هفته بهزیستی سال جاری، با حضور فرماندار، شهردار، ائمه جمعه موچش، […]

بازدید از طرحهای اشتغال موفق در کامیاران

همزمان با پنجمین روز از هفته بهزیستی با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال از طرحهای اشتغال موفق در شهرموچش کامیاران بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در پنجمین روز از هفته بهزیستی سال جاری، با حضور فرماندار، شهردار، ائمه جمعه موچش، فرمانده سپاه شهرموچش، بخشدارموچش، نیروی انتظامی و رییس ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره آبفا،کمیته امداد و رییس و چند تن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران چندین طرح اشتغال موفق شهر موچش به صورت نمادین مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.

کیانوش ثقفی،فرماندار شهرستان در این زمینه اظهار داشت: به عنوان یک وظیفه و ارزش انسانی و اجتماعی بر تمامی مدیران و مسئولان لازم است در جهت ایجاد شرایط مساعد و فراهم نمودن بسترهای لازم در جهت گسترش اشتغال، به درستی در راستای انجام وظایف خویش گام بردارند.

وحیده باتمانی،رییس بهزیستی کامیاران در این آیین گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف که یکی از سیاست های مهم سازمان بهزیستی می باشد، طی یکسال گذشته در مجموع برای حمایت از جامعه هدف ۳۴۲ نفر از مددجویان و معلولان جهت دریافت مبلغ بیست و هشت میلیارد و دویست و سی میلیون تومان تسهیلات به بانک های شهرستان معرفی شده اند.

شایان ذکر است علاوه بر طرح تجهیز مغازه لوازم یدکی ،یکی از طرحهایی که مورد بهر ه برداری قرار گرفت کشت زعفران توسط یکی از بانوان تحت حمایت بهزیستی می باشد که سرمایه ی خرید پیاز و بذر زعفران با تسهیلات دریافتی از بهزیستی تهیه شده است، امید است بانوان جامعه هدف شاهد کسب حمایت های بیشتر در زمینه توسعه اشتغال باشند.