مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در ترمینال آزادگان ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت، خادمین حرم امام رضا (ع) و جمعی از مسئولین و کارکنان شرکت شنبه ۲۱ خردادماه برگزار شد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ذوب آهن اصفهان، هرساله با نزدیک […]

مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در ترمینال آزادگان ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت، خادمین حرم امام رضا (ع) و جمعی از مسئولین و کارکنان شرکت شنبه ۲۱ خردادماه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ذوب آهن اصفهان، هرساله با نزدیک شدن تقویم قمری به یازدهمین روز از ماه ذی‌القعده به‌مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، ایران سراسر شور و شادی می‌شود.در ذوب آهن اصفهان نیز ، تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی عشق خود به شمس الشموس را با حضور در این جشن نشان دادند .
سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : این جشن در ترمینال آزادگان برگزار شد تا کارکنان شیفت در زمان خروج از شرکت و ورود به کارخانه و همچنین کارکنان روزکار هنگام خروج بتوانند در آن شرکت کنند و در شادی و نشاط سالروز میلاد امام رضا (ع) مشارکت داشته باشند.
وی افزود : کارکنان ذوب آهن اصفهان از دوستداران اهل بیت (ع) هستند و با تاسی به اهل بیت همواره می توان به بهترین نتیجه رسید.
شایان ذکر است این جشن با برنامه های متنوع از جمله اجرای گروه سرود آستان قدس رضوی ،کانون فرهنگی آشیانه ، خادمین حرم امام رضا (ع) و پذیرایی از شرکت کنندگان همراه بود .