سی و هفتمین مراسم شب شعر عاشورایی به میزبانی تالارحافظ به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس/ چهارشنبه و پنجشنبه شهریور ماه جاری پس از نماز مغرب و عشا و از ساعت ۲۰ مراسم شب شعر با قرائت حدیث شریف کسا و سپس شعر خوانی شاعران […]

سی و هفتمین مراسم شب شعر عاشورایی به میزبانی تالارحافظ

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس/ چهارشنبه و پنجشنبه شهریور ماه جاری پس از نماز مغرب و عشا و از ساعت ۲۰ مراسم شب شعر با قرائت حدیث شریف کسا و سپس شعر خوانی شاعران منتخب سراسر کشور در تالار حافظ واقع در چهارراه حافظیه شیراز در حال برگزاریست.
خاطر نشان می گردد؛ در روز پایانی حضور مهمانان در شیراز مراسم عزاداری سنتی و تربت نوشان برگزار خواهد شد و شاعران پیمان خواهند بست تا در حوزه ادبیات عاشورایی و اهل بیتی به خلق آثار ماندگار بپردازند. همچنین موضوع محوری مراسم سال آینده نیز اعلام خواهد شد تا به نوعی اختتامیه دوره سی و هفتم و آغاز سال سی و هشتم شب شعر عاشورا باشد. خاطر نشان می گردد؛ در روز پایانی حضور مهمانان در شیراز مراسم عزاداری سنتی و تربت نوشان برگزار خواهد شد و شاعران پیمان خواهند بست تا در حوزه ادبیات عاشورایی و اهل بیتی به خلق آثار ماندگار بپردازند. همچنین موضوع محوری مراسم سال آینده نیز اعلام خواهد شد تا به نوعی اختتامیه دوره سی و هفتم و آغاز سال سی و هشتم شب شعر عاشورا باشد.