پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام بدین شرح است:


نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته‌ترین و پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

عید خجسته‌ای که در باور منتظران، شوق دیدار جمال موعود را تداعی می‌کند. صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر گره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

همچنین نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تاثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

در شرایط کنونی امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان و تبدیل این کشور به جزیره ثبات در منطقه بحران‌زده خاورمیانه، حاصل خون شهیدان،فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به ویژه “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که مدال افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مبارزه هدفمند با ترفندهای دشمنان اسلام، ارمغان آور امنیت و آرامش همگانی برای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده اند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت آخرین ذخیره الهی، بهار دلها،یوسف زهرا سلام الله علیها، به مردم مومن و انقلابی استان کردستان، هفته سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را به مجموعه انقلابی و زحمتکش اداره اطلاعات استان کردستان ،تبریک عرض نموده و سربلندی و عزت همگان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.  

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان