ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش فوق العاده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبه افزایش فوق العاده ویژه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاوت تطبیق که تابعی از حقوق ثابت فوق العاده ویژه در پاداش پایان خدمت فوق العاده ویژه و تفاوت تطبیقدر هیئت وزیران (بخشنامه شماره ۲۵۳۴۷۹ مورخ ۹/۱۱/۱۴۰۱ […]

ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش فوق العاده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مصوبه افزایش فوق العاده ویژه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاوت تطبیق که تابعی از حقوق ثابت فوق العاده ویژه در پاداش پایان خدمت فوق العاده ویژه و تفاوت تطبیق
در هیئت وزیران (بخشنامه شماره ۲۵۳۴۷۹ مورخ ۹/۱۱/۱۴۰۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران متن این ابلاغیه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای قادری- معاون محترم وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

جناب آقای حسینی نیا- معاون محترم وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدیران کل محترم استانی

مدیران کل محترم ستادی

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه رجب ماه مغفرت الهی و تقارن آن با ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنابر مصوبه شورای حقوق و دستمزد مورخ ۸/۹/۱۴۰۱ با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اختصاص فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت گردید.

لازم به ذکر است این مصوبه مورخ ۵/۱۱/۱۴۰۱ به تصویب هیئت وزیران رسید و از تاریخ ۱/۹/۱۴۰۱ در حکم حقوقی کلیه همکاران مشمول قابلیت اجرا خواهد داشت.

بر اساس بند ۴ این مصوبه:

سقف فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری برای مشاغل اختصاصی و عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قبلاً مجوز برخورداری از این فوق العاده را سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت نموده اند، ۳۵% تعیین می گردد.

بر اساس بند ۵ این مصوبه:

سقف فوق العاده ویژه مزبور برای مشاغل اختصاصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا ۵۰% منوط به ارائه اطلاعات مربوط به طبقه بندی مشاغل دستگاه با ارائه مستندات وفق الگوی طبقه بندی مشاغل مصوب شورای مدیریت و سرمایه انسانی و تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین می شود.

بر اساس بند ۶ این مصوبه:

در خصوص فوق العاده ویژه کارکنان دستگاه های وابسته و تابعه وزارتخانه مذکور، ضمن بررسی اطلاعات مورد نیاز توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، متن نهایی توسط معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و جهت اجرا به دستگاه های مذکور ابلاغ شود.

بر اساس بند ۷ این مصوبه:

اعتبار لازم برای اجرای این مصوبه از محل منابع مصوب وزارتخانه تأمین می شود و ایجاد هر گونه بار مالی مازاد بر اعتبار مصوب در سال جاری و سال‌های آتی مجاز نمی‌باشد.