سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با حضور در بانک دی سالروز تأسیس این بانک را به مدیر و کارکنان آن تبریک گفت.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایثار، رضا دولت‌آبادی با حضور در بانک دی یازدهمین سالروز تأسیس این بانک را به مدیر و کارکنان آن تبریک گفت.سرپرست بنیاد […]

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با حضور در بانک دی سالروز تأسیس این بانک را به مدیر و کارکنان آن تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایثار، رضا دولت‌آبادی با حضور در بانک دی یازدهمین سالروز تأسیس این بانک را به مدیر و کارکنان آن تبریک گفت.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: بی‌تردید بانک دی نقش ویژه‌ای در ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد لذا لزوم خدمت‌رسانی مؤثر باعث اعتماد و خوش‌بینی ایثارگران به این بانک می‌شود که البته باوجود کادری متخصص و متعهد این امر تاکنون به انجام رسیده است.
وی افزود: امید است بانک دی در سال جاری با جذب اعتبار بیشتر از سوی سرپرستی استان سرعت ارائه خدمات را به جامعه ایثارگری افزایش دهد.
در این دیدار محمد عوض وردی سرپرست بانک دی سبزوار ضمن قدردانی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گزارشی از وضعیت وام‌های اختصاص‌یافته به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.
گفتنی است؛ شهرستان سبزوار ۲۸۵ هزارنفری از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۳۰ کیلومتری مشهد واقع‌شده، و پرونده ۹۵۳ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشان، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند