برفروبی ۱۷ هزار کلیومتر جاده در محور های مواصلاتی کردستان معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ هرار کلیومتر جاده در محور های مواصلاتی استان برفروبی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رامبد نوذری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار […]

برفروبی ۱۷ هزار کلیومتر جاده در محور های مواصلاتی کردستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ هرار کلیومتر جاده در محور های مواصلاتی استان برفروبی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رامبد نوذری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۸۱۳ کیلومتر برفروبی در سطح مسیرهای اصلی و فرعی استان انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۸۰۳ کیلومتر برفروبی از این میزان توسط ۲۶۳ نفر از نیروهای راهداری در محورهای اصلی استان انجام شده است.

او با بیان اینکه ۱۶۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح جاده‌های اصلی استان فعالیت داشته‌اند، گفت: ۲ هزار و ۳۵۳ تن شن و نمک طی مدت زمان یاد شده در سطح جاده‌های اصلی مصرف شده است.

نوذری از رهاسازی ۱۶۸ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای اصلی استان توسط اکیپ‌های راهداری خبر داد و افزود: برف‌روبی در محورهای غیرشریانی استان نیز توسط بخش خصوصی انجام شده است.

او تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ هزار و ۱۰ کیلومتر برفروبی در سطح مسیرهای غیرشریانی استان انجام شده است، گفت: ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۴۷ نفر از راهداران در سطح جاده‌های فرعی در بازده زمانی یاد شده خدمات‌رسانی کرده‌اند.

نوذری گفت: ۷۵ تن شن و نمک در مسیرهای غیرشریانی مصرف شده است