سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تاکیدات حوزه خانواده در دستور کار قرار گرفت. براین اساس با اصلاحات و کار کارشناسی که روی این طرح انجام شد در ۱۲ بند به تصویب رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تاکیدات حوزه خانواده در دستور کار قرار گرفت. براین اساس با اصلاحات و کار کارشناسی که روی این طرح انجام شد در ۱۲ بند به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از چهل و ششمین جلسه علنی شورای سلامی شهر اظهار کرد: در جلسه امروز دو لایحه پیرامون آزادسازی در رینگ چهارم ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از لوایح، تکمیل لایحه قبلی در خصوص پرداخت مبلغی در این زمینه بود که با مخالفت اعضای شورای شهر همراه شد و به تصویب نرسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این حوزه لایحه دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفت که شورا براساس آن با آزادسازی زمینی با مساحت بیش از ۲ هزار متر موافقت کرد.

وی با اشاره به بررسی دو لایحه دیگر بیان کرد: لایحه نرخ پیشنهادی ماهیانه اجاره بها و خدمات محوطه میدان مرکزی میوه و تره بار و خدمات مربوط به کلینیک خدمات خودرویی برای ۳ سال براساس کارشناسی صورت گرفته و توافق انجام شده با صنف موردنظر به تصویب رسید.

صالحی گفت: امروز همچنین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تاکیدات حوزه خانواده در دستور کار قرار گرفت. براین اساس با اصلاحات و کار کارشناسی که روی این طرح انجام شد در ۱۲ بند به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بخش اصلی این طرح تاکید بر طرح مصوب مجلس و پیگیری اجرای این موضوع در شهرداری اصفهان و سازمان‌های تابعه بود اما باید مواردی به این طرح اضافه می‌شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: لازم بود نامه‌ای درباره اخذ توضیحات هیات تطبیق که از فرمانداری به شورا رسیده بود آماده شود، براین اساس مقرر شد نکاتی در مصوبه شورای اسلامی شهر در رابطه با آیین نامه مشارکت شهرداری انجام و به هیات تطبیق ارائه شود تا بعد از طی مراحل قانونی قابلیت اجرا پیدا کند.

وی با اشاره به بیانیه شورای شهر گفت: لازم بود در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمهور و هیات دولت به اصفهان و نکاتی که لازم بود در کنار دستاوردهای سفر مطرح شود را یادآور شویم که این نکات در قالب بیانیه‌ای آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: آب موضوعی فرااستانی و ملی است و به جهت اینکه بار مسئولیت اجتماعی را روی دوش خود احساس می‌کردیم تلاش کردیم در کنار نکات مثبت و ارزشمند این سفر، نکاتی را متذکر شویم تا گرفتار مسیر پر پیچ و خم ۲۰ سال اخیر نشویم.

وی تصریح کرد: کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر از ابتدای این دوره تشکیل شد تا فراتر از وظایف قانونی خود در احیای شریان حیاتی اصفهان گام برداریم، بنابراین تلاش خود را ادامه خواهیم داد و مصوبات سفر اخیر را پیگیری خواهیم کرد.