مراسم اختتامیه نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور سرپرست معاونت شعب و سرپرست مدیریت امور سرمایه انسانی در مرکز آموزش بانک برگزار شد، امجد خضری، سرپرست معاونت شعب بانک دی ابراز امیدواری کرد با […]

مراسم اختتامیه نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور سرپرست معاونت شعب و سرپرست مدیریت امور سرمایه انسانی در مرکز آموزش بانک برگزار شد، امجد خضری، سرپرست معاونت شعب بانک دی ابراز امیدواری کرد با به کار بستن مفاهیم این دوره، کیفیت، کارایی و اثربخشی خدمات بانک در شعب بیش از پیش افزایش یابد.

خضری با بیان این که کارکنان بانک باید توجه به خلاقیت و ارتقای مهارت‌ها و دانش بانکی را در اولویت فعالیت‌هایشان قرار دهند، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی سرمایه انسانی بانک دی، انتظار می‌رود در آینده نزدیک این بانک جزو بانک‌های پیشرو در همه امور به ویژه در زمینه‌های مشتری‌مداری، ارائه خدمات نوین و سرعت و دقت در خدمت‌رسانی شناخته شود.

فهیمه فروردین سرپرست مدیریت امور سرمایه انسانی بانک دی نیز در این جلسه، توسعه دوره‌های آموزشی کارکنان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت بانک دانست که با تلاش همکاران اداره آموزش و حمایت‌های مدیریت بانک محقق شده است و تاکید کرد که ادامه این روند، می‌تواند موجب ایجاد نتایج ملموس و موثر در کیفیت خدمات رسانی به مشتریان شود.

همچنین محمود نوه‌سی مسئول اداره آموزش بانک دی در این جلسه، گزارشی از دوره‌های آموزشی برگزار شده و نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ارائه کرد.در پایان مراسم از روسای شعب شرکت‌کننده در این دوره آموزشی قدردانی و نفرات ممتاز دوره معرفی شدند.

نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی در شش جلسه ۸ ساعته با محور مهارت‌های ارتباطی با مشتریان، تکنیک‌های حل مساله و تصمیم گیری، مهارت‌های فروش خدمات بانکی، مدیریت درآمد و هزینه شعب، مدیریت تعارض و مدیریت هدف‌گذاری برای روسای شعب ممتاز و درجه یک برگزار شد”