مسائل اقتصادی کردستان در صدر اهداف برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه گفت: بررسی مسائل اقتصادی کردستان در سالی که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گرفته در کنار اشتغال و امنیت سرمایه گذاری از جمله اهداف سفر به کردستان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت […]

مسائل اقتصادی کردستان در صدر اهداف برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه گفت: بررسی مسائل اقتصادی کردستان در سالی که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گرفته در کنار اشتغال و امنیت سرمایه گذاری از جمله اهداف سفر به کردستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در سفر به کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توفیقی حاصل شد تا به استان سرسبز کردستان با مردمی رئوف، عطوف و باوفا سفر کنیم که در چهار دهه گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند و با مردم اهل هنر و ادب و فرهنگ دیدار داشته باشیم.وی تاکید کرد: در این سفر کوتاه خدمت به مردم را مدنظر خواهیم داشت و در کنار آن از بخش هایی از دستگاه قضایی استان سرکشی و مشکلات را بررسی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسائل اقتصادی کردستان در صدر اهداف برنامه‌های سفر قرار دارد تاکید کرد: مسائل اقتصادی کردستان، اشتغال و امنیت سرمایه گذاری در این سفر بررسی و در حد توان با کمک مجلس و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات قدم برمی داریم.

دیدار چهره به چهره و مستقیم با مردم برای حل مشکلات آنان از دیگر اهدافی که رئیس عدلیه به آن اشاره کرد.

وی به یکی از مشکلات مردم سنندج اشاره کرد و گفت: قبل از سفر اقداماتی برای حل مشکلات اراضی فاز دوم شهرک وحدت سنندج انجام شد و به سرانجام رسید.بررسی دلایل تعطیلی و احیای کارخانجات و معادن راکد نیز مسئله دیگری بود که حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای به آن اشاره کرد و گفت: احیای واحدهای تولیدی و یا برخورداری از ظرفیت‌های جدید در این سفر بررسی خواهد شد.