رونمایی از کتاب خاطرات و زندگینامه دریابان شهید غلامعلی بایندر در سنندج کتاب خاطرات و زندگینامه دریابان شهید غلامعلی بایندر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولین استانی در پردیس سینما بهمن سنندج رونمایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین رونمایی […]

رونمایی از کتاب خاطرات و زندگینامه دریابان شهید غلامعلی بایندر در سنندج

کتاب خاطرات و زندگینامه دریابان شهید غلامعلی بایندر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولین استانی در پردیس سینما بهمن سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین رونمایی از این کتاب با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید بایندر گفت: این شهید والامقام اولین فرمانده نیروی دریایی نوین در ایران است که سال ۱۳۲۰ در مبارزه با استکبار جهانی و استعمار به سرکردگی انگلیس به فیض رفیع شهادت نایل شد.

وی با قدردانی از نویسنده کتاب افزود: شهید غلامعلی بایندر الگو و نماد استکبار ستیزی در ایران است و ما تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک یک فیلم در خور شخصیت ایشان ساخته شود تا جوانان ما با شخصیت این مرد بزرگ از خطه کردستان بیشتر آشنا شوند.

امیر رحمت پور فرمانده لشگر ۲۸ کردستان نیز در این مراسم گفت: شهیدان غلامعلی و یدالله بایندر از مفاخر کردستان هستند و این خطه شهید پرور همواره شهدای پرافتخاری را تقدیم این آب و خاک کرده است.