معاون دادگستری استان کرمان از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در هفته قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،محمدباقر اسلامی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مشاوران رسانه‌ای رئیس کل دادگستری استان کرمان با موضوع برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و عدالت، اظهار […]

معاون دادگستری استان کرمان از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در هفته قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،محمدباقر اسلامی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مشاوران رسانه‌ای رئیس کل دادگستری استان کرمان با موضوع برگزاری چهارمین جشنواره رسانه و عدالت، اظهار داشت: در سال ۹۶ اولین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در آن دوره ۵۷ شرکت کننده داشتیم که بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: جشنواره رسانه و عدالت به صورت دو سالانه برگزار می‌شود و در دوره‌های بعدی تعداد شرکت‌کنندگان و آثار ارسالی بیشتر شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره رسانه و عدالت در دوره چهارم در سال آینده برگزار می‌شود، گفت: دادگستری با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان این جشنواره را برگزار می‌کند.وی با بیان اینکه جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان به‌عنوان یک الگو در سراسر کشور در استان‌ها تعمیم داده شد، ادامه داد: امروز جشنواره نقد برتر نیز در این راستا مطرح و در سطح کشور اجرایی شده است.
اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره‌ها باعث ارتقای سطح و آگاهی مردم و ارتباط بیشتر رسانه‌ها با دستگاه قضایی می‌شود، بیان کرد: اولویت ما در برگزاری جشنواره، ارتقای سطح آگاهی مردم و در نهایت پیشگیری از جرم است.