نمایندگانی مجهز به سلاح مشارکت بالای مردم، راهی پایتخت کنیم/ ۱۱ اسفند صدای نصف‌جهان شویم سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز در پس مطالبه‌گری‌ها برای آب و هوا و زمین فرصت آن رسیده تا با دلگرمی به دستاوردها و افتخار آفرینی‌ها، در یک عرصه ملی دیگر، برای اصفهان همه پای […]

سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز در پس مطالبه‌گری‌ها برای آب و هوا و زمین فرصت آن رسیده تا با دلگرمی به دستاوردها و افتخار آفرینی‌ها، در یک عرصه ملی دیگر، برای اصفهان همه پای کار باشیم و در ۱۱ اسفند صدای نصف‌جهان شویم تا یک بار دیگر اصفهانی‌ها نقش هنرمندی‌شان را بر بوم مشارکت ایرانی قوی رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در نطق میان دستور صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: برای یکی از واپسین فرصت‌های نطق در محضر مردم شریف نصف‌جهان در سال ۱۴۰۲ چیزی مهم‌تر از این نیافتم که بگویم اصفهان از دیرباز به زایندگی و زایش شهره بوده و این فلسفه حیات از زنده‌رود به مردمان نصف‌جهان هدیه شده است.

وی افزود: همین فلسفه است که هر بار که بی‌مهری‌ها اصفهان را تا مرز فراموشی در تاریخ پیش می‌برد، مردمان این دیار با زایشی دوباره ققنوس‌وار احیا می‌شوند و استوارتر از گذشته به نبرد برای اعتلای یک ایران قیام می‌کند.

سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اما امروز به برکت قطره‌های با ارزش از ۲۳ هزار جان، سال‌هاست که اصفهان استوار و پایدار ایستاده است هرچند گاهی در پس فراز و نشیب‌های پستوهای بروکراسی از حقوق حقه خود محروم شده و مورد ناملایمات و بی‌مهری‌ها قرار گرفته است. ولی آنقدر سخاوت دارد که از جانش، رگ حیاتش و بهای نفس‌هایش بخشیده تا خودش و دیگران برقرار باشند.

وی بیان کرد: صد حیف که گاهی مردمان سرزمین کهن ایران از این دلاوری‌ها و پیشتازی‌ها در فرهنگ و هنر و صنعت و دانش ورزش و از این سخاوت‌ها و از خودگذشتگی‌های نصف‌جهان کم‌اطلاعند و باید با صدایی رساتر روایت این دیار را فریاد زد.

صالحی تصریح کرد: آن زمان که در سلو‌ل‌های بنیادی، در لبه تکنولوژی صنعت، در نقش‌آفرینی بانوان در اقتصاد، در هوافضا، آراستگی و امنیت شهر، فناوری و پزشکی، قهرمانی‌های ورزشی و ده‌ها عرصه دیگر دلیرانی از اصفهان برای ایران افتخارآفریدند، همانقدر صدای شهر شنیده شد که در بزنگاه‌های انتخاب و حضور در میدان، با همه توان نقش تاثیرگذاری شهرمان را به نمایش گذاشتیم.

وی گفت: امروز در پس مطالبه‌گری‌ها برای آب و هوا و زمین فرصت آن رسیده تا با دلگرمی به دستاوردها و افتخار آفرینی‌ها، در یک عرصه ملی دیگر، برای اصفهان همه پای کار باشیم و در ۱۱ اسفند صدای نصف‌جهان شویم تا یک بار دیگر اصفهانی‌ها نقش هنرمندی‌شان را بر بوم مشارکت ایرانی قوی رقم بزنند.

سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز اصفهان بیشتر از هر زمانی نیاز دارد تا نمایندگانش از هر نگاه و سلیقه‌ای که باشند با پشتوانه‌ای قوی و حمایتی همه جانبه در مجلس قانون‌گذاری بتوانند از حقوق مردم این دیار دفاع کنند.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال عبور از بی مهری‌ها در تصمیم‌گیری‌ها هستیم بهترین فرصت است تا نمایندگانی را مجهز به سلاح مشارکت بالای مردم، راهی پایتخت کنیم تا برای نصف‌جهان با صدای رسا و پشتوانه‌ای مردمی در وسط میدان مطالبه باشند.

صالحی بیان کرد: به رسم این سال‌ها و در مسیر هزاران جانی که فدای این سرزمین شد، هم، باید بهترین‌هایمان از هر نگاه و عقیده پایبند به ایران عزیز اسلامی را راهی میدان کنیم و هم از همین امروز همگی تلاش کنیم تا این بهترین‌ها با بالاترین مشارکت و بهترین شیوه ممکن صاحبان کرسی نمایندگی شهر گنبدهای فیروزه‌ای را بر مسند بنشانیم.

وی در پایان نطق خود گفت: به امید تداوم وقوع خوبی‌ها و بهترین‌ها برای اصفهان عزیز.‌‌.. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست.