سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ساحت ایمان ایثارگران هر سال، در آستانه فرارسیدن ۲۵ آبان، خاطره ی یکی از ماندگارترین حماسه های دفاع مقدس در اذهان ملت شریف و غیور ایران زنده میشود؛ خاطره‌ای که نشان از عزم، اراده و همت مردمی است که با ایثار جان و مال خویش، مسیر اقتدار […]

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ساحت ایمان ایثارگران

هر سال، در آستانه فرارسیدن ۲۵ آبان، خاطره ی یکی از ماندگارترین حماسه های دفاع مقدس در اذهان ملت شریف و غیور ایران زنده میشود؛ خاطره‌ای که نشان از عزم، اراده و همت مردمی است که با ایثار جان و مال خویش، مسیر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را جلوه گر ساختند.
در چنین روزی، مردم شهید پرور اصفهان، شهدای افتخارآفرین خود را بر دریای دست‌های خود گرفتند و تداوم افتخار و حماسه خود را به نمایش گذاشتند. حماسه ای که حضرت امام (ره) در وصف آن فرمودند: در کجای دنیا می توانید (( در کجای دنیا می توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کنند)).
حضور پرشور مردم اصفهان در میدان امام (ره) و مسیر چندین کیلومتری تا گلستان شهدا عاملی بود که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جملات زیبا و پرمعنا در وصف آن فرمودند: (( آن تشییع فراموش‌نشدنی نشان دهنده ظرفیت روحی، استحکام و مقاومت ستودنی مردم اصفهان است)).
اکنون در سالروز این حماسه جاوید و ماندگار ضمن عرض ادب به ساحت مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید گرانقدر استان و تعظیم و تکریم به پیشگاه ۴۵ هزار جانباز و ۳۵۰۰ آزاده این استان، با خدا عهد و پیمان می بندیم، با ادامه راه شهیدان در ارتقاء مجد و عظمت ایران اسلامی تلاش نموده و با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره مندی از ایثار اجتماعی زمینه‌ساز تداوم اقتدار، افتخار و اعتلای ایران عزیز باشیم.
فرصت را غنیمت شمرده و در آستانه ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان، یاد و خاطره شهیدان بزرگ و نام آور اصفهان همچون شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدانی چون خرازی، کاظمی، همت و ردانی پور که روشن کننده راه ملت می باشند را گرامی می دارم و از درگاه پروردگار متعال توفیق تداوم راه پر افتخار شهیدان را مسألت می نمایم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی