سخنگوی جنبش حماس اظهارات مقام آمریکایی در خصوص سفر هیأت حماس به دمشق و دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را مردود دانست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت که سخنان مقام آمریکایی در خصوص سفر هیأت حماس به سوریه، مردود است. بنابر گزارش شبکه […]

سخنگوی جنبش حماس اظهارات مقام آمریکایی در خصوص سفر هیأت حماس به دمشق و دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را مردود دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت که سخنان مقام آمریکایی در خصوص سفر هیأت حماس به سوریه، مردود است.

بنابر گزارش شبکه المیادین، قاسم تصریح کرد که اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا در خصوص روابط حماس با سوریه، دخالت آشکار و بیانگر موضع صهیونیستی در مخالفت با هر گونه تلاش برای تحکیم روابط بین ارکان امت است.

وی افزود که واشنگتن به تداوم اختلافات اهتمام دارد و شریک واقعی تجاوزات مکرر علیه ملت و امت ماست.«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سفر هیأت جنبش حماس به دمشق و دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، مدعی شد که «این روابط به ضرر ملت فلسطین است و تلاش‌های جهانی برای مبارزه با تروریسم در منطقه و خارج از آن است».