نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از (سید حسن) نصرالله اجازه بگیریم. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس […]

نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از (سید حسن) نصرالله اجازه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس حزب مخالف «لیکود»، ضمن انتقاد شدید از «یائیر لاپید» نخست وزیر فعلی این رژیم، تکمیل توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی در برابر حزب الله توصیف کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو به شدت به یائیر لاپید حمله کرده و امضای توافقنامه مرزی دریایی با لبنان را تسلیم شدن در مقابل حزب‌الله قلمداد کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «هفت» تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در این خصوص گفت: بیش از یک دهه، دولت‌های تحت رهبری من تسلیم تهدیدهای سید حسن نصرالله نشدند و ما جنگ را نپذیرفتیم. تا زمانی که لاپید آمد و ظرف سه ماه به طور کامل تسلیم تمام خواسته‌های حزب‌الله شد.

نتانیاهو خاطرنشان کرد: روزی که لاپید وارد دفتر نخست وزیری شد، نصرالله هواپیماهای بدون سرنشین را به سکوی گازی در قلمرو ما پرتاب کرد. وی با بیان اینکه «نصرالله لاپید را تهدید کرد که با زور اسلحه اسرائیل را مجبور به تسلیم در مذاکرات خواهم کرد»، گفت: لاپید ترسید و تسلیم شد.