رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت لوازم از داخل مشاعات ساختمان در اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت لوازم از داخل مشاعات ساختمان در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت قطعات خودرو از داخل پارکینگ مجتمع مسکونی در شهر اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تخصصی و رصد سایت های فروش کالا توانستند اموال مسروقه از شاکی را در یکی از آگهی های فروش کالا رویت و شناسایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: مأموران با اقدامات و بررسی های انجام شده موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی کنند که با هماهنگی مرجع قضایی و در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی لوازم مسروقه متعلق به شاکی پرونده کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان این که پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات اولیه،۳ نفردیگر از همدستان وی که در انجام این سرقت نقش داشتند شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند ادامه داد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می باشند ابتدا در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب سرقت شده که با توجه به ادله موجود و کشف وسایل مسروقه لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت وسایل از داخل انباری ها و پارکینگ مجتمع های مسکونی در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه پس شناسایی دیگر شاکیان و تنظیم شکایت، پرونده در این خصوص تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسائی و برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت شهروندان تأکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.