شرکت مخابرات ایران در گامی مهم در سال جدید SLA طلایی با بالاترین سطح تضمین ارتباط مشتریان ارائه می کند و در این راستا، واگذاری خدمات تجاری شرکت مخابرات ایران با SLA طلایی با انعقاد تقاهمنامه ای با مجموعه بانک سپه آغار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازاداره کل […]

شرکت مخابرات ایران در گامی مهم در سال جدید SLA طلایی با بالاترین سطح تضمین ارتباط مشتریان ارائه می کند و در این راستا، واگذاری خدمات تجاری شرکت مخابرات ایران با SLA طلایی با انعقاد تقاهمنامه ای با مجموعه بانک سپه آغار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازاداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این شرکت درجهت ارائه خدمات مطلوب تر در سال ۱۴۰۱ آمادگی لازم برای انجام سفارش SLA طلایی نورونتا مشتریان سازمانی را دارد.

بر این اساس، شرکت مخابرات ایران پروژه ای را در زمینه ایجاد SLA طلایی نورونتا با مجموعه بانک سپه تعریف کرده و در همین راستا، به زودی با انعقاد تقاهمنامه ای در جهت ارائه SLA طلایی نورونتا با مجموعه بانک سپه ، دور جدیدی از ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تجاری را برای مشتریان سازمانی آغاز می کند.

گفتنی است، واگذاری SLA نقره ای از پنج سال گذشته آغاز شده و مورد اسقبال شرکت های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.

شایان ذکر است در طراحی شبکه نورونتا از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA با سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکان می‌دهد که برای نگهداری از شبکه و ارائه خدمات به مشترکان آن، تیم های فنیVIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس این گزارش، بازار هدف مشتریان این شبکه، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند و در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنای باند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینک‌های ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنها خواهد بود.