معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: ملت سرفراز ایران در مقابل توطئه‌های کشف حجاب ‌‌ایستادگی خواهند کرد.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اسماعیل محبی‌پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز اظهارداشت: در مقابل تمام این فتنه‌ها و […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: ملت سرفراز ایران در مقابل توطئه‌های کشف حجاب ‌‌ایستادگی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران،خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اسماعیل محبی‌پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز اظهارداشت: در مقابل تمام این فتنه‌ها و دشمنی‌ها ما به اراده الهی ایمان کامل داریم و معتقدیم که چون دست یاری به سوی دین الهی دراز کرده‌ایم وعده خداوند مبنی بر یاری مومنان و ایمان آورندگان تحقق پیدا خواهد کرد و بر اساس همین باور نیز در مقابل همه این فتنه‌ها مقاومت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قطعا ملت ایران باز هم در مقابل این فتنه سرافراز بیرون خواهد آمد و خواهیم دید و خواهیم شنید که دلایل شکست توطئه‌گران درس عبرتی برای آیندگان آنها خواهد شد.

وی با اشاره به همدلی و وحدت تمام ادیان الهی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی بیان کرد: یکی از دلایل مقاومت نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی است همین ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت که مراسمات آن در تمام نقاط استان در حال برگزاری است باید برای همه ما ایام جشن و سرور باشد.

محبی‌پور افزود: در شرایطی که بدخواهان اسلام، میهن و مردم به دنبال عصبانی و ناامید کردن مردم هستند، هر کس در مسیر ایجاد امید و نشاط در مردم گام بردارد قطعا کار بزرگی انجام داده است.

وی اظهار داشت: کشور ایران و جمهوری اسلامی به رغم تمام توطئه ها، با وحدت و یکپارچگی اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نخواهد داد و ملت سرفراز ایران با همکاری یکدیگر همانند سال ها و دهه‌های گذشته حتی در دوران قبل از انقلاب که در مقابل توطئه‌های کشف حجاب و به فساد کشاندن مردم با توسعه مراکز فساد و فحشا برنامه ریزی شده بود مقاومت کردند، ایستادگی خواهند کرد.

وی گفت: امروز که اراده حاکمیت و خواست مردم و علما و بزرگان دین بر داشتن دین در جامعه هست، هر کس که برای خاموش کردن چراغ اسلام حرکتی انجام دهد قطعا به نابودی کشیده خواهد شد