عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آمران اغتشاشات اخیر، شریک جرم در اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ هستند و باید محاکمه شوند و قوه قضاییه باید قاطعانه با این افراد برخورد کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،حجت الاسلام سلیمی عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:آمران اغتشاشات روزها و هفته های […]

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آمران اغتشاشات اخیر، شریک جرم در اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ هستند و باید محاکمه شوند و قوه قضاییه باید قاطعانه با این افراد برخورد کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،حجت الاسلام سلیمی عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:
آمران اغتشاشات روزها و هفته های اخیر در کشور؛ شریک جرم صورت گرفته در حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ هستند و باید محاکمه شوند و قوه قضاییه باید قاطعانه با این افراد برخورد کند.

وی افزود: سوال اینجاست که کسانی که در ایام عاشورا و اغتشاش فضاسازی کرده و بیانیه صادر می‌کردند چرا در قبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز سکوت اختیار کرده اند و واکنشی نشان نمی دهند؟!

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی جنایت صورت گرفته در حرم حضرت شاهچراغ در شیراز می دانیم و این کار کار سرویس‌های جاسوسی آنهاست.

سلیمی خاطرنشان کرد: دشمنان ما باید بدانند که رفتار غیر انسانی آنها بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران همانطور که در حوادث مشابه نشان داده انتقام سختی را از آمران و عاملان این جنایت خواهد گرفت.