معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین، با ما ژائو شو؛ معاون وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دو طرف در این دیدار بر لزوم تعهد همه […]

معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین، با ما ژائو شو؛ معاون وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دو طرف در این دیدار بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تاکید نموده و اتفاق نظر داشتند پایبندی به گفتگو باید با اقدامات عملی همراه باشد.

طرفین توافق کردند ارتباطات و هماهنگی نزدیک خود را مانند گذشته برای پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ادامه داده و رایزنی و همکاری در سایر موضوعات مورد علاقه بین‌المللی را فعالانه در دستور کار داشته باشند.

در این دیدار، دو طرف همچنین در مورد چند مسئله مهم منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مبارزه با تروریسم و جلوگیری از حاکم شدن روایت غربی از حقوق بشر با یکدیگر رایزنی کردند.