با همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی عشاق الرضا برزاوند تمثال ۴۴ شهید روستای قهساره در تاسوعا و عاشورای حسینی باز طراحی، چاپ و تعویض شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی تمثال مبارک ۴۴شهید روستای قهساره […]

با همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی عشاق الرضا برزاوند تمثال ۴۴ شهید روستای قهساره در تاسوعا و عاشورای حسینی باز طراحی، چاپ و تعویض شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی تمثال مبارک ۴۴شهید روستای قهساره با همت خادمیاران و یاوران رضوی طراحی، چاپ و تعویض شد.

سید علی مظفری مدیر کانون خدمت رضوی عشاق الرضا برزاوند ابراز کرد: روستای قهساره جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر دارد، که در جریان دفاع مقدس تعداد بالغ بر ۵۰ شهید ( ۴۴ شهید در روستا مدفون هستند) ، پنج آزاده و پنج جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند. که تمثال ۴۴ شهید مدفون شده در روستا باز طراحی، چاپ و تعویض شد.

وی گفت: در شب عاشورا مراسم عزاداری و در روز عاشورا قافله عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در روستا برگزار شد.

مظفری بیان کرد: در سیل اخیر در روستای نهوج از توابع برزاوند با کمک خادمیاران و یاوران رضوی آب از منازل مردم تخلیه شد و در تهیه فرش و موکت کمک کردند.

این فعال فرهنگی افزود: کانون خدمت رضوی با مشارکت هیات عشاق الحسین در دهه اول محرم ۸ شب مراسم عزاداری در خیابان ۲۴ متری(شیخ طوسی) برگزار کرد، که هرشب تعداد ۱۵۰۰ پرس غذا بین عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع شد.