مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان از عملیاتی شدن توسعه بازار سامانه‌های این سازمان با فروش سامانه میز خدمت الکترونیکی به ‌شهر قزوین خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدحمیدرضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف سازمان فاوا در یک سال گذشته […]

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان از عملیاتی شدن توسعه بازار سامانه‌های این سازمان با فروش سامانه میز خدمت الکترونیکی به ‌شهر قزوین خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدحمیدرضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف سازمان فاوا در یک سال گذشته کسب درآمد از دارایی‌های موجود و توسعه بازار نرم‌افزارهای تولیدی است که به عنوان یکی از راهبردهای اصلی مد نظر قرار داده شد.
او با بیان اینکه برای تحقق این هدف، دو سامانه جامع سرمایه انسانی و میز خدمت الکترونیکی انتخاب شده است، افزود: در همین راستا فراخوانی اعلام و از بخش خصوصی جهت همکاری در بازاریابی، تبلیغات، آموزش، استقرار و پشتیبانی خدمات دعوت به عمل آمد.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه میز خدمت الکترونیکی دارای یک موتور فرآیندساز است که شهرداری‌ها می‌توانند فرآیند خدمات حضوری خود را با استفاده از این فرایندساز به صورت غیرحضوری تعریف کنند؛ به عنوان مثال در شهرداری اصفهان حدود ۱۴۰ خدمت روی سامانه «اصفهان من» تعریف شده است.
او ادامه داد: سازمان فاوا شهرداری قزوین نیز در آذرماه سال جاری این سامانه را خریداری کرده و خدمات شهرداری قزوین را روی آن قرار داده است و بر این اساس شهر قزوین نخستین کلان‌شهری است که از سامانه‌های تولیدی سازمان فاوای شهرداری اصفهان استفاده می‌کند.