تجمع بزرگ اعتراضی اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه همراه با مردم شهیدپرور قم، در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تجمع بزرگ اعتراضی اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه همراه با مردم شهیدپرور قم، در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی […]

تجمع بزرگ اعتراضی اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه همراه با مردم شهیدپرور قم، در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تجمع بزرگ اعتراضی اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه همراه با مردم شهیدپرور قم، در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه، دقایقی قبل در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت و میدان آستانه قم برگزار شد.

در این تجمع که به دعوت تشکل‌های عالی حوزه، علما و نهادهای مردمی برگزار شد، جمعی از اعضای مجلس خبرگان و جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و همچنین مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان ضمن محکوم کردن اهانت سخیف نشریه فرانسوی به ساحت رهبری معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، بر تبعیت و حمایت قاطع خود از رهبر انقلاب تاکید کرده و از دستگاه دیپلماسی خواستند تا به این‌گونه اقدامات دولت فرانسه پاسخ قاطع دهد.